Saturday, January 30, 2010

segalanya baru!

Assalamualaikum~
jam menunjukkan 9.00 am..org sekeliling sdg tdo...aku?
tah..xde slere nk tdo da..heh

cm lame gak ek aku x ber"blogging" maklumlah..
1-laptop ni carik gadow ngn aku.2 minggu gak r sangkot kebosanan.anta kt lect mktb je..mls nk kua..skali isteri dy bersalin plek..tepakse le servis isteri dy dlu..baru ley setel laptop aku ni.huhu~
2-beruk celcom ni lupe byr.haha..mmg x dapek la..huhu
3-menjalani kelas "pemulihan".heheh
4-then, da msk degree en...sgtla bz..ISL, tutorial, da 2 aku clas Sains ade practical..tiap mgu kene setel report experiment yg secare sure nye 15 page>>aiyaaak..~

segalanya baru?? baru mende ni..hehhe..let me explain~
1- semangat= da masuk sem baru ni..xle deny r..semangat membuak2.esp bile aku mengalami kegagalan hari 2..huhu..gile sedih weyh.. cume nye time 2..kalw mental x kuat..mmg ley down la.thx tuk kawan2..sentiase support kami bertiga (DO RE MI) ahah~~ [p/s-sape pena tgk gmb aku ngn tengkorak tulang-temulang, gmb 2 diambil mase tgh kegilaan proses pemulihan..huhu]

2~ darah= darah? mende ni? 8ly ri 2 aku derma darah...hehe..mule2 igt nk cek jenis darah ape je..skali sume ujian saringan lepas..blood pressure normal..thinking2..then derma je la..aku pnye plastik derma..450ml..babai darah~xde la saket pon derma darah..bese je..akhirnya saye selamat menderma darah O saye..(dlm fam aku aku sorng je darah O. mak, abah, lia,ijat, sume darah A.) kire aku jela yg dpt genotype O,O..nt jd pape kt aku sape nk tlg?? huwaaa~



tgk aku..cool je en..org darah O mmg bersifat cool..haha (bajet2)



inilah hasilnye..450ml darah disedut keluar..so skg aku ade darah baru.

3. selera makan- huwAaa..ni aku risau ni... ade dr. kate mitos je pas derma darah bdn kembang en..tp ade bukti! membe2 aku serius kembang2..hadoi..huhu~ tp 8ly depend on individu gak la..kalo pandai jage mkn xde r naek bdn en..tp aku pasan aku ade selera mkn bru ni mase g dinner kt umbai. tgh mkn, mkn, dan mkn... skali aku toleh2 kiri kanan, aku je ngn membe sorg duk sebok menguyah ag.yg len siap da cuci tgn aku.time 2 mmg bantai gile. perut aku, 3 bgkus nasi lemak..3 ekor ikan bakar..air 2 gelas..heee..mmg pelik! ini namenye selera baru.haha

4. boyfren- ???? hah, boyfren baru?? haha.xde ah..dlm pale skg ni bab2 cintun cintan ni damn malas! hee..serabutla aku nk pk org len..diri sendri pn x tejage..nk jge ank org.heh..pd kawan2 yg sdg bercintan, smoge berjaye..agk2 pandai handle hubungan..terus jela..tp..kalo x mampu.. sudah2la 2..jge diri sendri dlu..ade jodoh, ade la..kalo xde..hmm..wallahua'alam~

elemek! k la, nk kua la..8ly mktb aku skg tgh sabut jubli intan 75thn..ok2 tata~

2 comments:

  1. huuu~~~~
    dayaa is back!!~
    huhu~
    waa~ i like ur everything "baru" tuh..
    hohoho~
    tahniah3~~ ol the best!~
    btw, klw da donate darah, kne keep on donate kan? that's why la bdn kembang kak..klw x silap la...huhuhu~ T.T
    ak isau la~ tataw da kat mne nk cari tmpt donate~ weight bdn pom makin tambah ni~ da la gemok,gemokk lagi laa~ adei =.="

    btw, kite harungi segala tensi and problem0 dgn sentiase berharap & bergantung padaNYa...
    insyaAllah~~~
    :):):):)

    ReplyDelete
  2. haha! i'm coming ceca!!!~~ huhuuhuuu~~
    aku pon suke ngn yg "baru2" ni..
    esp selera mkn baru.oooppss!!! bahaye ah.haha

    uih? yeke..adoi..mane nk cari tempat drma darah ni..tlg2! aku x mau gemuk ceca~~!!! huhu
    ko xnk diet ke? aku xnk, x sanggup!! huhu :(

    pengalaman lalu sgt mengajar aku..hehe

    ReplyDelete